Les últimes novetats a Facebook

Les xarxes socials no paren. Per això sempre aporten novetats, com és el cas de Facebook que mai està quiet i avui volem explicar-vos tots els canvis, o almenys els més importants, perquè no et perdis pel camí.

novetats a Facebook, Flickr de factoryjoe

1. Hashtags

Els coixinets de tota la vida (#) han passat a denominar-se Hashtags en ​​el món d'Internet. Els que ja controleu Twitter sabreu que és una eina molt interessant per catalogar el contingut en xarxes socials.

Per exemple, si utilitzem el hashtag #TurismoRural a Facebook veurem totes les publicacions que s'han fet referents al tema. També serveix per donar a conèixer el nostre contingut a usuaris que estan interessats en el tema, en definitiva, per arribar a un major nombre d'usuaris.

Més informació sobre els Hashtags a Facebook. (enllaç en castellà).

2. Global Pages

Les pàgines globals són una eina molt interessant que Facebook ha creat per facilitar una mica la tasca a les empreses multinacionals. Consisteix a crear una sola pàgina global mundial dins de la qual es troben les pàgines de diferents països. Així es podrà mantenir una identitat de marca global, una sola URL i estadístiques globals.

Potser, en un inici, no interessi tant si les pàgines són locals (com et pot passar si disposes de diversos allotjaments en una mateixa localitat), però val la pena valorar si ens pogués servir com a estratègia. Què et sembla?


Més informació sobre les Global Pages de Facebook
. (enllaç en castellà).

3. Graph Seach ja és una realitat

Facebook ja ha activat el Graph Seach. Et recomanem tenir sempre ben actualitzada tota la informació sobre el teu negoci (nom, paraules, clau, adreça, etc.) per a que els viatgers puguin trobar amb facilitat, per exemple, quan busquin turisme rural en una província. Si encara no el tens activat, paciència.

4. Altres canvis

Facebook està sempre en moviment. Hi ha altres novetats menys importants que faciliten el nostre dia a dia. Per exemple:

  • Noves estadístiques. El nou panell de Facebook Insights és molt més visual i intuïtiu. Fes-li un cop d'ull i explica'ns què et sembla.
  • Fotos als comentaris. Ja és possible inserir una foto als comentaris, així com ordenar els mateixos per “millors comentaris” o “activitat recent”.
  • Després de la compra d'Instagram, les fotografies pujades des de la xarxa social a Facebook han experimentat un canvi, en resolució, grandària i visualització. Si vols més informació sobre Instagram et recomanem aquest post sobre pros i contres de Pinterest i Instagram.

Què et semblen aquests canvis? Quina és la teva experiència?

zp8497586rq