Més llibertat en les opinions

Recentment hem modificat els criteris en la publicació d’opinions per a cobrir tots els aspectes en els quals intervé un viatger a l’hora de buscar, reservar i realitzar la seva estada en un allotjament rural.

Fins a ara, haver-se allotjat era una condició perquè el viatger publiqués la seva opinió sobre un allotjament. Els viatgers no podien opinar sobre temes aliens a l’estada i tan importants com la reserva, la qualitat i actualització de la informació comunicada pel propietari, la rapidesa de resposta en els mails de consulta o el menjar servit en el restaurant.

Toprural és el portal de turisme rural pioner en la publicació d’opinions, ja contem amb més de 76.000 opinions publicades. L’opinió del viatger és un dels pilars que ha generat i consolidat l’èxit del portal. Per això, després d’analitzar en profunditat les tendències en turisme online, la situació del sector i la demanda de l’internauta i dels viatgers rurals, hem decidit donar un pas més i facilitar que els viatgers opinin sobre tots els aspectes relacionats amb l’allotjament rural, encara que no s’hagin allotjat.

Finalment, a partir d’ara, tots els membres d’un mateix grup podran opinar individualment, ja que tots són clients i per tant, entenem que tenen dret a opinar. De la mateixa manera, el propietari podrà publicar una resposta a qualsevol opinió publicada, ja sigui per a agrair una opinió positiva o per a replicar a una negativa.

La moderació romandrà, i seguirem limitant la publicació a aquells usuaris degudament identificats amb les seves dades personals. Quant al contingut de l’opinió, seguirem sense acceptar comentaris injuriants o contraris a les lleis espanyoles i ens reservem el dret a eliminar els comentaris que estiguin fora de tema.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *